Astazi vreau sa va povestesc despre noua mea achizitie: topul negru cu dantela. E o piesa vestimentara versatila, usor de combinat in diferite tinute si foarte feminina.

Zilele trecute ma uitam pe un magazin online de haine (AICI) si am vazut mai multe piese vestimentare dragute si foarte accesibile ca pret. Printre acestea si acest top negru (AICI). Initial, ma gandeam ca nu e foarte util sa achizitionez acest obiect vestimentar toamna, insa, placandu-mi foarte mult, imediat i-am gasit utilitatea. L-am combinat intr-un look de toamna, elegant si feminin, cu o fusta plisata (similar AICI) si un sacou bleumarin (similar AICI).

Fiind foarte comod, deja ma gandesc sa port acest top si in combinatie cu alte piese vestimentare.

Photo: Anita Bejenaru

DSC_2850_1 DSC_2854_1 DSC_2855_1 DSC_2860_1 DSC_2863_1 DSC_2864_1 DSC_2865_1

