In 11 – 12 decembrie a avut loc editia a 8-a a targului Fashion Fridays, gazduit de cocheta cafenea Greenyards, din centru orasului.

Anul acesta au fost prezenti la targ 22 de designeri, precum si creatori de bijuterii si accesorii.

Eu am dat o raita printre standurile expozantilor si am ales cateva produse, ce mi-au atras atentia.

Body-urile accesorizate manual cu broderie Elaide by Elena Popescu

Daca vrei sa ai o tinuta deosebita in seara de Revelion, poti purta body-ul cu o fusta neagra din tulle. Cu siguranta nu vei trece neobservata. 😉

DSC_0003_1

Rochiile si topurile cu mesaje Blue Bird

Daca stilul tau este unul casual sau chiar sport, cu siguranta rochiile si topurile din bumbac Blue Bird nu vor lipsi din garderoba ta.

DSC_0007_1DSC_9989_1

DSC_0012_1

Accesoriile Bon Bijou

Daca vrei sa scoti din anonimat un top simplu sau o camasa, le poti accesoriza cu acest colier cu accente aurii.

DSC_9990

Daca esti in cautarea unei perechi de cercei pentru seara de Revelion, acesti cercei statement ar fi alegerea potrivita.

DSC_9992

Acest colier deosebit poate fi purtat cu o rochie simpla din bumbac sau cu o rochie din denim.

DSC_9996

Si inainte de a pleca de la targ, mi-am facut si eu un cadou de la Blue Bird. Nu va voi spune inca ce am achizitionat, urmand sa vedeti despre ce e vorba intr-o postare viitoare. 😉

DSC_0015_1

Photo: Anita Bejenaru

