Dragile mele, zilele trecute am strabatut Mall-ul in lung si in lat, fiind in cautarea unei rochii/tinute pentru noaptea de Revelion.

Imi doream o tinuta chic si feminina, dar nu foarte eleganta, deoarece anul acesta voi petrece noaptea dintre ani intr-un bar din Piata Unirii.

In final, am gasit tinuta dorita in magazinul Poema. Surprinzator, acesta a fost unul dintre magazinele din care as fi putut sa imi aleg mai multe rochii/tinute pentru seara de Revelion.

Mai jos va prezint cateva sugestii, in cazul in care inca nu sunteti hotarate ce veti imbraca de Anul Nou.

  1. Rochia petrecuta aurie – acest model e foarte potrivit pentru un corp triunghi inversat sau clepsidra. Decolteul fiind adanc se potriveste doamnelor si domnisoarelor cu un bust mai generos.

r_54_au(2)

2. Rochia alb-negru din paiete – acest model e foarte potrivit pentru un corp triunghi. Eu am incercat-o si, in combinatie cu o pereche de cizme din piele intoarsa peste genunchi, arata bestial.

Sa nu mai spun ca o puteti face integral alba, integral neagra sau combinatie alb-negru, fiind foarte eleganta si foarte versatila.

 

r_50_an(1)r_50_n(1)

3. Fusta argintie

O puteti purta atat in seara de Craciun cu un pulover negru, fin si un colier statement, cat si in seara de Revelion cu o camasa neagra, sexy (vezi AICI) si o pereche de cercei statement.f_116_ag(2)

Ce credeti ca mi-am ales eu pana la urma? Urmeaza sa aflati intr-o postare viitoare.

Va doresc ca noaptea dintre ani sa fie magica, iar anul 2016 sa fie unul dintre cei mai reusiti ani din viata voastra.

P.S.: Toate produsele prezentate se gasesc in magazinele Poema.

