Trebuie sa recunosc ca majoritatea hainelor de iarna din garderoba mea sunt in nuante de negru, maro, gri si verde. Desi imi plac foarte tare culorile puternice, nu obisnuiam sa le port iarna.

Acest pulover l-am achizitionat anul trecut, in perioada reducerilor, si m-am indragostit de el. Pe langa faptul ca e foarte calduros, aceasta nuanta electrica de albastru imi da o stare de energie pozitiva, chiar si intr-o zi rece si mohorata de iarna.

Si pentru ca mi-am propus sa fiu indrazneata si sa combin doua culori puternice, am ales sa completez tinuta cu un palton intr-o nuanta de galben lamaie. Ador aceasta culoare, ce imi inspira optimism.

Vreau sa te provoc ca, in aceasta iarna, sa alegi o culoare puternica cel putin o data pe saptamana. Ce parere ai? Accepti provocarea? Te asigur ca te vei simti mult mai optimista, vesela si plina de energie, in ciuda vremii de afara.

Pulover: Zara; Pantaloni: Zara; Poseta tip caseta: Zara; Pantofi: Poema; Palton: Marks & Spencer

Foto: Anita Bejenaru

dsc_3580_1bcdsc_3568_1dulcewebdsc_3594_1bdsc_3611_1b

