Tinuta de astazi e una all grey, pe care am ales sa o accesorizez cu o poseta in culoarea anului 2016: Serenity.

Sunt foarte incantata de aceasta poseta, pe care am achizitionat-o de AICI. E confectionata dintr-o piele moale, calitativa, iar inchizatoarea e foarte practica si sigura, totodata. Am fost surprinsa in mod placut cand am vazut ca e mai mare si mai incapatoare decat ma asteptam. Ce sa mai spun de culoare? Pur si simplu o ador si deja am in minte mai multe tinute la care o voi asorta, atat in sezonul rece, cat si in cel cald.

Raportul calitate-pret e optim, mai ales ca poseta poate fi achizitionata la un pret redus in aceasta perioada. Gasiti acelasi model, insa pe o alta culoare, foarte practica si usor de asortat, AICI. Mai multe modele de posete din piele, in variate culori, la preturi accesibile, gasiti AICI.

Mai mult de atat, aceasta poseta poate fi purtata atat pe umar, cat si in mana, aratand la fel de chic indiferent cum am alege sa o purtam.

In sezonul rece, tinuta o putem completa cu un palton, intr-o nuanta de alb murdar, pe care il gasiti AICI.

Pantaloni: Zara (similar); Crop sweater: Zara (similar); Camasa: Camaieu; Botine: Mango; Poseta: Kurtmann

Foto: Anita Bejenaru

dsc_5522_1webdsc_5531_1webdsc_5537_1webdsc_5547_1webdsc_5541_1web

