V-am promis zilele trecute ca va voi povesti putin despre cum am ajuns sa colaborez cu Emina.

Ne-am intalnit in ultima perioada destul de des, atat la Fashionholic, cat si la ultima editie Fashion Friday’s. Dupa aceste evenimente, intr-un weekend, m-a invitat sa ii vizitez studioul din Piata Unirii – Emina Fashion Studio – unde am avut ocazia sa vad o parte dintre minunatiile create de ea. In toata aceasta perioada am discutat despre posibilitatea unei colaborari. In urma vizitei la studio, o prima piesa vestimentara ce mi-a captat atentia si pe care mi-am dorit neaparat sa o port a fost deosebita fusta Linda. Ce vreau sa va spun este ca pe langa materialul cu imprimeu aparte al fustei, ea este si foarte comoda si usor de asortat.

Am ales sa port fusta intr-o combinatie usor indrazneata de culori, cu o camasa verde smarald, un trench bej (deoarece in ziua sedintei foto a fost destul de rece) si o poseta rosie. Tinuta am accesorizat-o cu un sirag de margele si mai multe bratari subtiri colorate.

Acum va las sa vedeti pozele de la sedinta foto. Astept cu interes feedback-ul vostru. 😉 Mai jos gasiti si pagina de Facebook a atelierului pentru a-i admira creatiile si, de ce nu, a comanda fusta daca este pe gustul vostru. 🙂

 

Fusta: Emina – Women’s Luxury Wear

Styling: Georgiana Medrea

Photo: C.C. Athabasca

 

img_0712img_0842img_0975img_0997img_5613img_5838-varianta-2img_5887img_6103

 

