De ceva timp magazinele sunt pline de pantaloni culottes, de diferite lungime si avand diverse modele.

Eu i-am indragit din prima, iar dupa ce i-am si imbracat si am vazut cat sunt de comozi si versatili, mi i-am dorit pe mai multe culori si croieli.

Practic ii poti purta oriunde. La birou pot fi purtati cu un top scurt sau o camasa bagata in betelia pantalonului si pantofi stiletto sau balerini cu varful ascutit. La un cocktail sau chiar in club pot fi purtati cu un maiou din matase bagat in pantalon si un sacou cambrat. Tinuta poate fi accesorizata cu o pereche de sandale finute cu toc si un plic. Chiar daca va vine greu a crede ii puteti purta chiar si cu tenisi , in special daca sunteti inalte si aveti picioare lungi, si un tricou la o plimbare prin parc sau dupa-amiaza la o terasa.

Datorita lungimii pana la gamba sau chiar spre glezna acesti pantaloni dau senzatia unor picioare mai scurte, de aceea cel mai indicat e sa ii purtati cu tocuri sau balerini cu varf ascutit, in special daca nu sunteti foarte inalte. De asemenea, persoanele scunde pot opta pentru un model de culottes pana la genunchi sau imediat sub genunchi.

Ce zici? Incerci si tu o pereche?

Photo: Anita Bejenaru

dsc_2562_1dsc_2564_1dsc_2566_1dsc_2567_1dsc_2572_1dsc_2579_1

 

