Urmeaza sa merg la o nunta in aer liber. Nemaiparticipand la un astfel de eveniment in aer liber, cea mai mare dilema a mea este cum ma imbrac.

Si cum nu sunt adepta rochiilor “traditionale” de nunti, incarcate cu tot felul de brizbrizuri, trebuie sa gasesc ceva simplu, finut si, totodata, elegant. M-am plimbat mult si bine prin magazine, in cautarea rochiei perfecte. Se pare ca oferta e direct proportionala cu cererea de rochii “pompoase” pentru nunti.

Intoarsa de la cumparaturi si dezamagita ca nu am gasit ceea ce cautam, am hotarat sa mai arunc un ochi prin dulap. Si mare mi-a fost surpriza cand am “descoperit” aceasta rochita superba. Cu siguranta toate avem in dulap haine de care nu ne mai amintim si, de aceea, inainte de a pleca in cautarea unui nou articol vestimentar, e important sa ne asiguram ca nu avem deja ceva similar in garderoba. Stiu ca suna ciudat asta venind tocmai de la mine, dar incerc sa ma disciplinez in ceea ce priveste noile achizitii vestimentare. Vom povesti mai multe despre asta intr-o postare viitoare.

Trebuie sa recunosc ca am avut un moment de ezitare dupa ce am imbracat rochia, aceasta fiind alba cu flori. Stim ca nu e etic sa porti o rochie alba la nunta, pentru a nu eclipsa mireasa. Desi as spune ca rochia aleasa de mine e mai mult inflorata decat alba. Voi ce parere aveti? As putea purta rochia la o nunta in aer liber? Sau mai bine reiau cautarile prin magazine?

Rochie: Koton; Plic: H&M

Photo: C.c.Athabasca

img_1571img_1518img_1494img_1425img_6612img_6538

 

