Ieri  am avut o dupa-amiaza perfecta. Mi-am inceput-o la Timisoara Shopping City cu o sesiune de shopping, urmata de o bine meritata inghetata de la Scoops (daca nu ai incercat-o pana acum, nici nu stii ce ai pierdut :-P).

Intoarsa de la cumparaturi, m-am schimbat in graba si am plecat, impreuna cu Anita Bejenaru, spre D.T. Garden Party. Ce am gasit acolo? Un decor de vis, delicatese raw vegan, muuulte hainute superbe, o gazda primitoare si… pe Rox 🙂

Si hai sa trecem la treburi mai serioase, zic… Desi nu cred ca hainele D.T. mai au nevoie de vreo prezentare, eu declar deschis ca sunt o mare fana a creatiilor Deliei. Inca de cand i-am descoperit pagina de Facebook (acum cativa ani), o urmaresc si fac achizitii marca D.T. Stilul promovat de ea e unul tineresc, creativ si sexy, pe alocuri.

Si pentru a incheia o dupa-amiaza perfecta asa cum se cuvine… ghici ce? Am castigat un voucher cu 30% reducere la tombola organizata de D.T. Am I lucky or what? 😛 Trebuie sa recunosc ca e a doua oara cand castig ceva.”Coincidenta” face ca prima data cand am castigat a fost tot la un concurs organizat de D.T. :-))

Mai putin si inchei, dar nu inainte de a va spune ca am ramas cu gandul la o rochie galbena, cu decolteu in V si volane, in spate. Rochia perfecta pentru iesit in club vara. Hmmm… 🙂

Nu va mai retin cu povesti, ci va las sa va uitati la pozele Anitei Bejenaru, facute la eveniment.

 

dsc_5093dsc_5089dsc_5062dsc_5100dsc_5096dsc_5103dsc_5109dsc_5104dsc_5139dsc_5107dsc_5145dsc_5140cropdsc_5146dsc_5152dsc_5154

