Tocmai ce s-a incheiat editia de toamna a Fashion Fridays, ce a avut loc in weekend la una dintre cele mai faine cafenele din oras, Zai Apres Caffe. A fost o editie mai mult decat reusita, pentru organizarea careia ii multumim Iuliei Cazacu.

In primele 2 doua zile designerii timisoreni si-au expus noile colectii de haine si accesorii. Printre cei prezenti la eveniment au fost Laura Chirita, Blue Bird, Emina – Women’s Luxury Wear, Paul Christian, Laura Lazin, ArtizAna Beadwork, Store and Stories, Lun, Adina Mircea, Tricoul Inteligent Dunia, Roxi’s Fine Cut, V for Vladuta si multi altii.

Mi-am propus sa fiu mai cumpatata la aceasta editie, desi a fost greu cu atatea minunatii in jurul meu, si mi-am achizitionat un singur produs. Imi plac foarte mult chokerele, insa mi-am dorit un model mai deosebit si de aceea am ales unul creat de ArtizAna Beadwork. E similar cu cel din poza, dar cu pietre transparente.

14358996_576445379208300_1379198057791659411_n

In cea de-a 3-a zi a avut loc sesiunea de Out of the Closet la care am participat impreuna cu Rox (Fashoniac), Laura (Living_in_aShoe) si Miha (Skinny Buddha). Am fost surprinsa sa vad ca sunteti foarte deschise fata de acest concept, motiv pentru care ati venit in numar asa mare. Ma bucur ca am avut ocazia sa va cunosc si sa reintalnesc persoane pe care nu le-am vazut de mult timp.  Apreciez foarte mult si feedback-ul primit de la voi, acesta ma ajuta sa ma perfectionez si, totodata, ma motiveaza sa continui.

De cum am ajuns la Zai, am avut parte de o surprinza pregatita de Iulia impreuna cu cei de la Urban Decay. O cutie mov, frumos ambalata, ce continea un mesaj pe masura: “Machiajul e o forma de exprimare. Prin machiaj arati lumii cine esti.” Am deschis pe nerasuflate cadoul primit, fiind curioasa ce contine. M-am extaziat de-a dreptul cand am vazut paleta Naked 3. Bineinteles, m-am bucurat si pentru celelalte produse primite (primer pentru fard de ploape, creion baza pentru ruj, rujul nude nuanta Gubby si mini paleta cu 8 rujuri Vice Lipstick), dar paletele Naked sunt printre preferatele mele. Am deja in colectia mea paleta Naked 1 si sunt extrem de multumita de ea, insa mi-o doream si pe aceasta deoarece nuantele sunt diferite.

dsc_6866

dsc_6872_1

dsc_6874_1

Si pentru ca mi-am inceput ziua intr-o nota pozitiva, asa mi-am si continuat-o. 🙂 Am avut parte de rasfat, Ionela Bilt (Otica Make-up Artist) mi-a facut un machiaj smokey eyes cu care m-am simtit foarte bine. Nu sunt adepta machiajelor intense, si probabil acesta este motivul pentru care de cele mai multe ori evitam machiajul smokey in culori inchise. Insa, combinatia de culori aleasa de Ionela mi-a pus foarte frumos in evidenta trasaturile, fara a da senzatia unui ten incarcat. Ionela Bilt si Denisa Puican ne-au facut frumoase pentru sedinta foto ce a urmat, folosind si produse de la Urban Decay.

Pentru ca nu am rezistat tentatiei, luni dimineata mi-am facut si eu un machiaj cu produsele primite de la Urban Decay. Culorile din paleta Naked 3 sunt foarte usor de integrat atat in machiaje de zi, cat si in machiaje de seara. Pe pleoape am folosit nuantele Liar, Factory si Blackheart, iar pe buze am aplicat mai intai un creion intr-o nuanta soft de maro deasupra caruia am aplicat rujul nude nuanta metalizata Gubby. Eu sunt foarte multumita de rezultat si de rezistenta machiajului pe parcursul zilei.

urban

dsc_6863_1

Despre asta a fost vorba in weekend… 🙂 Daca de aceasta data nu ai ajuns, poate vei reusi sa iti faci timp la editia din decembrie. Cu siguranta nu vei regreta. 😉

Foto: Anita Bejenaru, Rox Sarafolean, Andrei Cacuci si Dumitrescu David Alexandru

