Sincera sa fiu nu stiu exact cum se traduce “slip dress” in romana. Eu ii voi spune rochie furou, tocmai pentru ca croiul acestei rochii aminteste de combinezonul pe care doamnele il purtau, in trecut, pe sub rochii.

E evident ca in acest an rochia furou s-a impus in moda. Daca mai e si din catifea, atat de prezenta pe podium in colectiile marilor designeri, cu siguranta nu poate lipsi din garderoba marilor iubitoare de moda. Atentie, insa, rochia furou scoate in evidenta orice mica imperfectiune a corpului, mai ales daca e din catifea.

Pentru ca a venit toamna, dar nu vrem sa indesam rochia furou in spatele dulapului, ma gandeam sa va dau cateva sugestii despre cum o puteti accesoriza in sezonul rece. O puteti purta pe timpul zilei cu o camasa pe sub, fie una masculina si oversized, fie una cu maneci clopot sau bufante. Am tot vazut-o pe timpul verii purtata cu un tricou alb pe dedesubt si un choker la gat. Putem pastra aceasta accesorizare si toamna, insa eu zic sa ii adaugam si o jacheta din piele. Tot pe timpul zilei, o puteti purta cu un blazer oversized din casmir sau cu o helanca pe dedesubt si un bomber jacket. Seara poate fi purtata cu un choker din pietre swarovski sau/si cu un sutien deosebit, care sa se vada discret pe sub, si o haina din blana.

Sursa poze: Pinterest

Eu am purtat o rochie furou din catifea la Fashion Fridays Fall (ti-am povestit aici totul despre editia de toamna a Fashion Fridays). Iti las cateva poze de la sedinta foto, sa vezi cum am integrat-o eu intr-o tinuta de zi.

Make-up: Bilt Ionella Oticutza

Foto: Anita Bejenaru (blog aici)

dsc_6170_1dsc_6154_1dsc_6138_1dsc_6163_1

