Am o mica obsesie cu istoria modei in ultimul timp. Atunci cand gasesc o piesa vestimentara consacrata, imi doresc sa aflu mai multe despre aparitia ei: cine a creat-o, cand si care a fost ideea din spatele creatiei.

Practic Coco Chanel a revolutionat moda feminina a anilor 1920. Le-a scos pe femei din corset si a introdus stilul lejer si masculin in moda feminina. Costumul din doua sau trei piese, din tweed, taiorul fara guler, patratos, cu nasturi metalici aurii, fusta pana la genunchi, siragurile de perle false si palaria barbateasca sunt cateva dintre tendintele impuse de ea in moda.

Daca sunteti pasionate de lumea modei, v-as recomanda sa va uitati la filmul “Coco before Chanel” pentru a afla mai multe despre viata ei dinainte de a deveni celebra si chiar de la inceputurile sale in lumea modei. Veti remarca ca stilul acesta lejer si masculin o caracteriza, nefiind totusi lipsita de feminitate, insa facand nota discordanta printre femeile din perioada respectiva, ce erau care mai de care mai “impodobite”. Pentru mine, Coco Chanel e un exemplu de urmat, tocmai pentru ca si-a acceptat unicitatea si nu i-a fost teama sa iasa din tipare, intr-o epoca in care femeile nici macar nu aveau voie sa munceasca.

Casa Chanel e singura ale carei creatii imi plac in totalitate. Intotdeauna va fi in topul preferintelor mele. Caracterizate prin simplitate, eleganta si un stil curat, nu se vor demoda vreodata.

Pentru sedinta foto de astazi am ales doua taioare tip Chanel, reinterpretate de Emina – Women’s Luxury Wear, pe care le-am integrat in doua tinute diferite. Si colectiile Eminei sunt caracterizate de simplitate si eleganta, atentie la detalii si haine din materiale de calitate. Pentru a vedea si alte creatii de-ale ei, te invit sa accesezi site-ul (aici) si pagina de Facebook (aici).

P.S. Sunt curioasa care dintre cele doua tinute e preferata ta. Lasa-mi un comentariu sub postare, pentru a-mi spune parerea. 🙂

img_8303img_8349img_2215img_8365img_8501img_8543img_8564img_8590img_8592img_8733img_8700detaliu-1

 

