dsc_0772_1

Trebuie sa recunosc ca am prostul obicei de a ma lasa pe ultima suta de metri atunci cand vine vorba despre alegerea locatiei in care imi voi petrece Revelionul. Si dupa ce, intr-un final, iau aceasta decizie urmeaza alegerea tinutei.

Cand vine vorba despre alegerea tinutei pentru aceasta ocazie imi amintesc de fiecare data, cu amuzament, ceea ce mama mea imi spune inca de cand eram mai mica. E “obligatoriu” sa port ceva nou (nu stiu de ce), ceva rosu (pentru a avea parte de dragoste in Noul An) si ceva galben (pentru a avea un an prosper financiar) la petrecerea de Anul Nou. Asa ca, in fiecare an, inainte de Revelion mama mea isi face aparitia fie cu o lenjerie rosie, fie cu una galbena, in functie de ce crede ea ca as avea eu nevoie in anul ce vine, pe care mi-o face cadou cu mentiunea ca ar fi bine sa o port in noaptea de Revelion. :-)) M-am obisnuit deja cu acest obicei al ei si nu mai incerc sa o conving ca sunt doar niste superstitii si ca anul bun sau mai putin bun ni-l facem noi, prin alegerile noastre.

Revenind la subiect, atunci cand alegem tinuta pentru noaptea dintre ani trebuie sa tinem cont de locatie si dress code-ul anuntat pentru petrecere, care in cazul meu e unul elegant. Avand aceste doua informatii foarte importante tot ce mai trebuie sa facem e sa le adaptam la stilul nostru. In cazul meu a fost extrem de usor sa aleg tinuta, deoarece stilul meu e unul clasic, elegant, cu accente glam. Asa ca am optat pentru o rochie verde din catifea Poema purtata cu o helanca din voal negru Stradivarius pe dedesubt. Pentru ca am vrut sa dau o nota glam tinutei am ales un guler din blana artificiala neagra Koton, pe care l-am purtat pe umeri, o pereche de dresuri Gatta cu o broderie fina si o pereche de pantofi de seara Zara cu toc mediu.

Si, bineinteles, pentru a fi completa o tinuta trebuie sa avem machiajul si coafura potrivite. Am optat pentru o coafura cu parul prins, pentru a avea fata libera si pentru ca zona pieptului si gatului erau deja inchise prin acea helanca din voal, si un machiaj natural la ochi cu accent pe buze.

Multumesc Biea Gabriela pentru coafura ce mi s-a potrivit perfect cu tinuta, Anita Bejenaru pentru ca stii sa scoti in evidenta tot ce e mai frumos prin pozele tale si Nouveau pentru minunata locatie pusa la dispozitie pentru sedinta foto. ❤

 

dsc_0755_1bdsc_0816_1bdsc_0791_1bdsc_0764_1bdsc_0832_1

