Stim ca un rol important in felul in care arata corpul nostru il are constitutia acestuia. Indiferent cat este de slaba o femeie cu un corp triunghi intotdeauna va avea soldurile mai late, in timp ce una cu un corp rotund va avea burtica. In momentul in care luam in greutate aceste zone deja mai proeminente iau o si mai mare amploare. Bineinteles ca putem reduce burtica cu ajutorul unei diete sanatoase si prin sport, insa e bine de stiut ca ne putem folosi si de haine pentru a masca aceasta mica imperfectiune.

Un produs pe care eu il testez de cateva luni incoace si de care sunt foarte multumita este lenjeria modelatoare de la Triumph. Recunosc ca m-am lovit de o oarecare reticienta in a-mi achizitiona aceasta piesa, datorita preconceptiei potrivit careia lenjeria modelatoare e pentru doamnele trecute de prima tinerete.

Avand in vedere ca am luat cateva kilograme in plus, dar imi doream sa port o rochie pe corp (fara sa mi se evidentieze orice mica imperfectiune a corpului) la un eveniment la care am fost invitata, am luat decizia de a-mi cumpara un chilot modelator tip pantalon scurt cu talie inalta. Datorita constitutiei corpului meu, cand iau in greutate pun pe zona soldurilor, pe burtica si se formeaza acele “love handles” (a caror denumire in limba romana nu o cunosc).

love-handles

Lenjeria modelatoare m-a ajutat sa par mai slaba cu vreo 2 cm, insa ceea ce mi se pare mie extraordinar e ca aceasta confera un aspect neted si uniform siluetei. Un alt aspect ce imi place e ca ma simt confortabil in ea si nu am senzatia ca as fi incorsetata. Intaritura e doar pe partea laterala a coapselor si in zona burtii, adica exact acolo unde am nevoie fara a-mi turti fundul.

E obligatoriu sa o incercati inainte de a o achizitiona pentru a va asigura ca va puteti misca in voie in ea si ca modeleaza doar acele zone ce au nevoie de modelare!

Sunt mai multe modele de lenjerie modelatoare, in functie de nevoile fiecareia:

1. Chilot cu talie inalta

Acesta este modelul de lenjerie modelatoare pentru care vei opta daca ai burtica.

 2. Pantalon scurt cu talie inalta

Pentru acest tip de lenjerie modelatoare am optat si eu si ti-o recomand si tie. Ajuta la modelarea coapselor, burtii si a acelor asa-numite “love handles”. E perfect pentru modelarea unui corp triunghi.

3. Lenjeria modelatoare pentru rochii/fuste

4. Body-ul modelator

In magazinele de lenjerie gasesti atat body-uri care au menirea doar de a imbraca corpul, cat si body-uri modelatoare. Daca iti doresti un body modelator, asigura-te ca ii mentionezi vanzatoarei acest lucru. Body-urile modelatoare sunt optiunea ideala pentru un corp rotund.

body

5. Lenjerie modelatoare pentru gravide

Aceasta e ultima fita in materie de lenjerie modelatoare. Mai multe modele gasiti pe site-ul QueenBee, ce mi-a fost recomandat de catre una dintre participantele la cursurile mele.

Tu ai testat lenjeria modelatoare? Cum ti se pare?

