Anotimpul meu preferat e primavara, iar temperaturile de peste 10 grade din ultimele zile m-au dus cu gandul la un outfit potrivit acestui sezon.

Piesa cheie, ce nu ar trebui sa iti lipseasca din garderoba de primavara, e un poncho. Acesta va inlocui cu succes paltonul si pufoaica cu care ne-am incalzit pe timpul iernii.

Poncho-ul e o piesa vestimentara ce va da o nota aparte unei tinute simple. Intr-o nuanta neutra de camel, gri sau bej este foarte usor de integrat intr-o multitudine de tinute casual chic. Un poncho cu imprimeuri va face chiar si o tinuta banala sa arate senzational.

Il poti purta cu o rochie cu un croi drept si cizme peste genunchi, cu o fusta conica, camasa si botine sau cu pantaloni culottes, helanca, guler din blana artificiala si manusi lungi, pentru un look stylish.

Sursa poze: pinterest.com, bonprixro.eu
*Poncho-ul in carouri il gasesti aici

Modelul ales de mine este foarte placut la atingere, extrem de calduros si imi permite sa ma misc in voie. Eu l-am achizitionat de pe Bonprix (il gasesti aici) si cred ca va fi piesa mea preferata in aceasta primavara.

Eu port poncho Bonprix cu o pereche de pantaloni cu aspect cerat si botine Bonprix. Botinele din piele intoarsa, cu toc gros de 5 cm, sunt extrem de confortabile. Pot fi purtate atat la tinute casual, cat si la tinute de mers la birou. Am descoperit mai multe modele de botine din piele la preturi accesibile, pe acest site, si te invit sa le vezi aici.

Tinuta de astazi e una casual chic, numai buna pentru o plimbare sau o dupa-amiaza petrecuta cu prietenii la o cafea.

Foto: Anita Bejenaru (FB & site)

dsc_5822_1dsc_5829_1dsc_5834_1dsc_5835_1dsc_5838_1dsc_5841_1

